Reference
Nicknack mění podobu veřejných akcí. Právě za to si ho zákazníci cení nejvíc.
Nicknack mění podobu veřejných akcí. Právě za to si ho zákazníci cení nejvíc.
"Memoriál Aleše Hřebeského je největší boxlakrosový turnaj v Evropě. Kelímky Nicknack jsme začali používat v roce 2017 a náramně se osvědčily. Zmizelo ohromné množství odpadu a kelímky se staly oblíbeným suvenýrem. Dvě třetiny jich pravidelně zmizí do světa. A to zdánlivě banální ouško, díky kterému se dá pobrat pití pro celou partu, si uživatelé moc pochvalují."
„Vratné kelímky nicknack se vyrábí z pevného odolného plastu. Díky tomu se dají umýt a použít znovu. Je to ideální produkt pro naše vysoce kvalitní pivo."
„Nápad zavést vratné kelímky se nám osvědčil. Vltava je z velké části zbavena tradiční ekologické zátěže, kterou představuje odpad zanechaný u řeky. Během velkého čištění břehů Vltavy nebyl v řece nalezen ani jeden z vratných kelímků. Lidé je tedy vrátili, nebo si je odvezli domů, což je pro nás skvělá reklama.“
„Používáním nicknack kelímků jsme se přiblížili standardům vyspělých festivalů, které se snaží svůj dopad na životní prostředí minimalizovat.“
„Za celý Let it Roll tým bychom chtěli poděkovat za spolupráci před / i na festivalu. Ohlasy jsou jen pozitivní a doufáme, že to tak vnímáte i Vy, festival se Vám líbil a spolupráce proběhla hladce. Za nás bylo vše v naprostém pořádku a můžeme říci, že se kelímky nicknack staly nedílnou součástí našich festivalů.“
„Kelímek nicknack je s vámi po celý závod a nepřekáží, ani když váš favorit dojede do cíle dříve, než stihnete dopít.“
„Nicknack je důležitým zdrojem příjmu našeho festivalu již po 3 roky. Fanoušci si odnášejí domů třeba i 5 kelímků.“
„Vedení DFB od samého počátku vidělo ve využití kelímků ohromný potenciál a chtěli jsme sami převzít "kelímkový byznys", ušetřit a přitom využít všechny výhody vratných kelímků (snadný úklid stadionu po utkání, minimalizování postihu za vhození kelímku na hrací plochu a ekologický provoz). Lidé si nakonec odnesli domů nebo poškodili 4700 ks, z toho vyplývá významný zdroj vkladů do pokladny Družstva fanoušků Bohemians.“
„Nicknack kelímky jsme poprvé vyzkoušeli v roce 2014. Napomohly snížit spotřebu plastů o 14 tun. Nejen že byl areál po celou dobu trvání Pohody úplně čistý, ale zároveň jsme získali možnost prezentovat se jako ekologicky smýšlející festival.“