O nás

Chceš změnit svět, začni u sebe. My jsme se rozhodli pro nicknack. To proto, že v něm vidíme prospěšnou věc. A nejsme sami. Dokázali jsme jím oslovit tisíce dalších.

Se você estiver realmente interessado em encontrar os melhores cassinos online do Brasil, então você deve ler este próximo parágrafo. Na verdade, existem muitos cassinos online de primeira linha no Brasil, mas a maioria deles não permite que você aposte dinheiro real na internet. A maioria deles só lhe oferece a chance de jogar contra outros jogadores através do uso de fichas virtuais. As fichas virtuais podem ser usadas em qualquer cassino brasileiro e elas podem até retirá-las em seus cartões de crédito a qualquer momento. O benefício de jogar em video poker grátis virtual é que não há muitas chances para os jogadores serem enganados com seu dinheiro, ao contrário do que acontece no cassino real.

If you don’t live in Australia, you’ll be able to find many of the best mobile casinos from other countries as well. The best part about playing casino games on the internet is that you never have to leave your seat to have fun. You can sit back, check best compatible casinos on mobile, relax and enjoy the scenery while others behind you are getting blasted with laser blasts or playing the latest version of Texas Holdem. This is perfect for those who love slots or who like table tennis but who don’t live near an indoor court. No matter what type of mobile games you prefer, you’ll be able to find the best Australian mobile casinos for your gaming needs!

Aplikacja mobilna musi zostać pobrana i zainstalowana na smartfonie. Tak więc, jeśli mówimy o aplikacji, na pewno trzeba ją pobrać, zanim będzie można grać. Takich aplikacji jest jednak wiele, a wśród nich jest wiele takich, które pozwalają grać bez pieniędzy w kasyno Jeton. W tym przypadku, z drugiej strony, wygrane są również wirtualne. Niektóre mobilne aplikacje kasynowe działają na pieniądze, a wtedy możliwe jest wygranie sporych sum.
Kontaktujte nás

Kdo stojí za Nicknackem

Historie Nicknacku

2021

Tento rok je pro nás významný především proto, že slavíme 10 let působení na trhu. Za tu dobu jsme se zvládli výrazně posunout, zavést nové produkty a zamezit vzniku mnoha tun odpadu. Nicméně první polovinu roku prožíváme poněkud poklidně z důvodu probíhající pandemie. Akce jsou omezeny a mnohé zrušeny. A tak se pořadatelé i my snažíme najít jinou cestu a na místo velkých open airů jako Pohoda festival atd.  se pořádá více menších akcí. V létě tak přichází už živější festivalová sezóna a nicknacky opět eliminují odpad. Léto jsme zakončili splněním si našeho snu a uspořádali jsme pro zaměstnance a přátelé NICKNACKu první NICKNACKFEST s nabitým programem na oslavu 10 narozenin. Rozšiřujeme náš brněnský tým i pražskou produkci a pracujeme na zlepšení procesů. O naše nové produkty HOT CUP a shot je velký zájem a k přechodu na znovupoužitelné plasty se přidávají města i mikroregiony. Vrátné kelímky jsou čím dál víc součástí běžného života a objevují se v kavárnách, zábavních parcích a dokonce i u zubaře. Snažíme se stále informovat veřejnost o důležitosti cirkulární ekonomiky a účastníme se akcí jako PechaKucha či dáváme rozhovory pro Hospodářské noviny a další média.

2020

Odstartováváme po nejúspěšnější sezóně novinkou mezi našimi produkty. Na scénu přichází HOT CUP, a to rovnou ve třech velikostech. Jak název napovídá nový HOT CUP je ideální na kávu, čaj nebo jakýkoli podobný nápoj a díky víčku se nemusíme bát, že nám pití rychle vychladne nebo jej vylijeme. Abychom byli našim zákazníkům blíže, rozšiřujeme na začátku roku naše působení a otevíráme mycí a skladové centrum pro nicknacky v Praze. Následně ale přichází celosvětová pandemie a útlum. Nepořádají se akce, narůstá spotřeba jednorázových plastů a tím vzniká obrovské množství zbytečného odpadu. Z toho nemá radost nikdo – my ani planeta. Před touto hrozbou varujeme širokou veřejnost a ve spolupráci s námi o problému píše Forbes, Radiožurnál nebo podcast Made in Brno. Po prvotním šoku pandemii využíváme pro zlepšení výrobního procesu a těšíme se na snad již veselejší nadcházející sezónu.

2019

Zažíváme zatím nejsilnější sezónu a jsme na vrcholu. Během jednoho víkendu máme na festivalech a akcích v oběhu 1,5 milionu nicknacků. V létě se mimo jiné akce koná legendární Prague Harley Days, pro které jsme vyrobili speciální edici nicknacků. Naše kelímky nesmí chybět na žádné akci, a tak masivně navyšujeme kapacitu výroby. Protože udržujeme krok s poptávkou, aktualizujeme náš web, kam přidáváme poptávkový formulář pro ještě lepší komfortnost a jednoduchost objednání. Zároveň ve spolupráci s reklamní agenturou vzniká video o vývoji NICKNACK, na které se můžete podívat zde. Rok uzavíráme účastí na tradičních vánočních trzích v Brně, kde představujeme nové velikosti nicknacků o objemu 0,25L, ve kterých si na trzích návštěvníci vychutnávají grog či svařák.

2018

NICKNACK se stále rozrůstá, nabíráme posily do pracovního týmu. Rozšiřujeme portfolio o čtvrtou velikost kelímku s klipem o objemu 0,25l. Máme spoustu zákazníků v Moravskoslezském kraji, proto otevíráme nové mycí centrum v Ostravě. Navazujeme spolupráci s fotbalovým týmem SK Slavia Praha, který zavádí vratné kelímky na svých zápasech. Vylepšujeme technologii IML, potisknutelná plocha je větší a kelímek dokonalejší. Vystupujeme na konferenci Byznys & Zero Waste/ Ano či Ne?, kde divákům přibližujeme koncept vratných kelímků. Partnersky jednáme s Ministerstvem životního prostředí (kampaň Dost bylo plastu). Jsme přítelem asociace sdružující festivaly – FESTAS, účastníme se všech členských schůzí, kde se setkáváme s promotéry festivalů a podílíme se na jednotlivých krocích a rozhodnutích. Máme plně robotizované pracoviště s novým ekologickým lisovstřikovacím strojem, který výrazně minimalizuje ekologickou stopu výroby kelímků.

2017

Měníme vizuál produktové části webu a přidáváme nový produkt: kelímek o objemu 0,4L. Natáčíme novou reklamu. Rozhovor s Nicknackem je i ve Forbesu. Zvětšujeme sklady a rozšiřujeme tým mycího centra. Navazujeme spolupráci v Maďarsku nebo v Holandsku, z kelímků se pije i na festivalu Banát v rumunských horách. K zoologickým zahradám, fotbalovým týmům, či firmám se přidávají dokonce celá města, v Litomyšli padají díky kelímkům tamní rekordy. Nicknacky šetří spotřebu odpadu na desítkách konferencí v Česku a na Slovensku a my se již čtvrtým rokem účastníme Nouvelle Prague. Místo odpočinku po velice nabité sezóně se Nicknack odívá do rockového hávu a vyráží na tour s kapelami, jako Kabát, Dymytry, či Horkýže slíže. Úspěšný megakoncert kapely Kryštof na Strahově a zakončení tour Divokého Billa dokazuje, že kelímky patří i do hal a stadionů odkud si je fanoušci odnášejí spolu s tričky a cd kapel.

2016

Rozšiřujeme tým. Rozrůstá se naše kancelář a přibývá zaměstnanců. Výroba je ještě kvalitnější a ekologičtější díky novému japonskému lisostřiku. Spolupracujeme s předními festivaly v ČR a v zahraničí a k našim klientům přibývají další velké i malé pivovary. Objevujeme se na obrazovkách České televize v pořadu Gejzír dobrých nápadů a lidé se již přestávají ptát: „Co je to za kelímky? “. Tomu pomáhá i naše první videoreklama natočená na festivalu Pohoda.

2015

Nicknacky se používají na tour kapely Kryštof, díky čemuž jsme započali velice úspěšnou spolupráci s touto přední českou kapelou. Rozvíjíme své působení na Slovensku a v Polsku, ale nejen tam. Nicknacky se začínají používat i v jiných zemích a podobné novinky a fotky kelímků se mezi lidi šíří už i pomocí našeho Facebooku a Instagramu.

2014

Jedeme i na legendární slovenskou Pohodu. My osobně, nicknack služebně (v celkovém počtu 100 000 kusů). Vznikají ty nejkrásnější vratné kelímky pod sluncem. A radost dělají hlavně návštěvníkům ZOO Dvůr Králové. Vstupujeme do fáze nicknack 2.0 - začínáme používat novou technologii potisku IML.

2013

Nicknack slyší poprvé přípitek „Na zdrowie!“. To když do něj polská Kampania Piwowaská nalévá svoje Tyskie, Zubra nebo Lecha. Nárůstá počet klientů – zásobujeme sportovní stadiony, veletrhy, kluby nebo kina. Dostáváme další úřední dopis. Náš vratný kelímek s klipem uznává patentový úřad v ČR. Taky slavíme nový přírustek do rodiny - nicknack 0,3 l.

2012

Žhavíme stroje, vyrábíme ve velkém. Podáváme si ruku s Plzeňským prazdrojem, Colours of Ostrava, Hip hop kempem a švédským Rockstadt Falun. Získáváme si pozornost médií. Nejen to. Z Alicante nám přichází potvrzení, kde stojí „Nicknack byl zapsán jako nový užitný průmyslový vzor pro celou EU“.

2011

Pouštíme se do prototypu nicknacku s klipem na zavěšení. Zakládáme firmu H2D s. r. o. Náš výtvor ukazujeme na lokálních akcích u Brna. Líbí se - pořadatelům i jejich účastníkům.

2010

Navštěvujeme festivaly. Užíváme si hudbu. Brodíme se v moři jednorázových kelímků. Přemýšlíme, jak se jich zbavit. Přicházíme na myšlenku kelímky zálohovat. Hledáme inspiraci ve světě.

Nicknack pohledem novinářů

Top