O nás

Chceš změnit svět, začni u sebe. My jsme se rozhodli pro nicknack. To proto, že v něm vidíme prospěšnou věc. A nejsme sami. Dokázali jsme jím oslovit tisíce dalších.

Se você estiver realmente interessado em encontrar os melhores cassinos online do Brasil, então você deve ler este próximo parágrafo. Na verdade, existem muitos cassinos online de primeira linha no Brasil, mas a maioria deles não permite que você aposte dinheiro real na internet. A maioria deles só lhe oferece a chance de jogar contra outros jogadores através do uso de fichas virtuais. As fichas virtuais podem ser usadas em qualquer cassino brasileiro e elas podem até retirá-las em seus cartões de crédito a qualquer momento. O benefício de jogar em video poker grátis virtual é que não há muitas chances para os jogadores serem enganados com seu dinheiro, ao contrário do que acontece no cassino real.

If you don’t live in Australia, you’ll be able to find many of the best mobile casinos from other countries as well. The best part about playing casino games on the internet is that you never have to leave your seat to have fun. You can sit back, check best compatible casinos on mobile, relax and enjoy the scenery while others behind you are getting blasted with laser blasts or playing the latest version of Texas Holdem. This is perfect for those who love slots or who like table tennis but who don’t live near an indoor court. No matter what type of mobile games you prefer, you’ll be able to find the best Australian mobile casinos for your gaming needs!

Kontaktujte nás

Kdo stojí za Nicknackem

Historie Nicknacku

2018

NICKNACK se stále rozrůstá, nabíráme posily do pracovního týmu. Rozšiřujeme portfolio o čtvrtou velikost kelímku s klipem o objemu 0,25l. Máme spoustu zákazníků v Moravskoslezském kraji, proto otevíráme nové mycí centrum v Ostravě. Navazujeme spolupráci s fotbalovým týmem SK Slavia Praha, který zavádí vratné kelímky na svých zápasech. Vylepšujeme technologii IML, potisknutelná plocha je větší a kelímek dokonalejší. Vystupujeme na konferenci Byznys & Zero Waste/ Ano či Ne?, kde divákům přibližujeme koncept vratných kelímků. Partnersky jednáme s Ministerstvem životního prostředí (kampaň Dost bylo plastu). Jsme přítelem asociace sdružující festivaly – FESTAS, účastníme se všech členských schůzí, kde se setkáváme s promotéry festivalů a podílíme se na jednotlivých krocích a rozhodnutích. Máme plně robotizované pracoviště s novým ekologickým lisovstřikovacím strojem, který výrazně minimalizuje ekologickou stopu výroby kelímků.

2017

Měníme vizuál produktové části webu a přidáváme nový produkt: kelímek o objemu 0,4L. Natáčíme novou reklamu. Rozhovor s Nicknackem je i ve Forbesu. Zvětšujeme sklady a rozšiřujeme tým mycího centra. Navazujeme spolupráci v Maďarsku nebo v Holandsku, z kelímků se pije i na festivalu Banát v rumunských horách. K zoologickým zahradám, fotbalovým týmům, či firmám se přidávají dokonce celá města, v Litomyšli padají díky kelímkům tamní rekordy. Nicknacky šetří spotřebu odpadu na desítkách konferencí v Česku a na Slovensku a my se již čtvrtým rokem účastníme Nouvelle Prague. Místo odpočinku po velice nabité sezóně se Nicknack odívá do rockového hávu a vyráží na tour s kapelami, jako Kabát, Dymytry, či Horkýže slíže. Úspěšný megakoncert kapely Kryštof na Strahově a zakončení tour Divokého Billa dokazuje, že kelímky patří i do hal a stadionů odkud si je fanoušci odnášejí spolu s tričky a cd kapel.

2016

Rozšiřujeme tým. Rozrůstá se naše kancelář a přibývá zaměstnanců. Výroba je ještě kvalitnější a ekologičtější díky novému japonskému lisostřiku. Spolupracujeme s předními festivaly v ČR a v zahraničí a k našim klientům přibývají další velké i malé pivovary. Objevujeme se na obrazovkách České televize v pořadu Gejzír dobrých nápadů a lidé se již přestávají ptát: „Co je to za kelímky? “. Tomu pomáhá i naše první videoreklama natočená na festivalu Pohoda.

2015

Nicknacky se používají na tour kapely Kryštof, díky čemuž jsme započali velice úspěšnou spolupráci s touto přední českou kapelou. Rozvíjíme své působení na Slovensku a v Polsku, ale nejen tam. Nicknacky se začínají používat i v jiných zemích a podobné novinky a fotky kelímků se mezi lidi šíří už i pomocí našeho Facebooku a Instagramu.

2014

Jedeme i na legendární slovenskou Pohodu. My osobně, nicknack služebně (v celkovém počtu 100 000 kusů). Vznikají ty nejkrásnější vratné kelímky pod sluncem. A radost dělají hlavně návštěvníkům ZOO Dvůr Králové. Vstupujeme do fáze nicknack 2.0 - začínáme používat novou technologii potisku IML.

2013

Nicknack slyší poprvé přípitek „Na zdrowie!“. To když do něj polská Kampania Piwowaská nalévá svoje Tyskie, Zubra nebo Lecha. Nárůstá počet klientů – zásobujeme sportovní stadiony, veletrhy, kluby nebo kina. Dostáváme další úřední dopis. Náš vratný kelímek s klipem uznává patentový úřad v ČR. Taky slavíme nový přírustek do rodiny - nicknack 0,3 l.

2012

Žhavíme stroje, vyrábíme ve velkém. Podáváme si ruku s Plzeňským prazdrojem, Colours of Ostrava, Hip hop kempem a švédským Rockstadt Falun. Získáváme si pozornost médií. Nejen to. Z Alicante nám přichází potvrzení, kde stojí „Nicknack byl zapsán jako nový užitný průmyslový vzor pro celou EU“.

2011

Pouštíme se do prototypu nicknacku s klipem na zavěšení. Zakládáme firmu H2D s. r. o. Náš výtvor ukazujeme na lokálních akcích u Brna. Líbí se - pořadatelům i jejich účastníkům.

2010

Navštěvujeme festivaly. Užíváme si hudbu. Brodíme se v moři jednorázových kelímků. Přemýšlíme, jak se jich zbavit. Přicházíme na myšlenku kelímky zálohovat. Hledáme inspiraci ve světě.

Nicknack pohledem novinářů

Top