2017

Měníme vizuál produktové části webu a přidáváme nový produkt: kelímek o objemu 0,4L. Natáčíme novou reklamu. Rozhovor s Nicknackem je i ve Forbesu. Zvětšujeme sklady a rozšiřujeme tým mycího centra. Navazujeme spolupráci v Maďarsku nebo v Holandsku, z kelímků se pije i na festivalu Banát v rumunských horách. K zoologickým zahradám, fotbalovým týmům, či firmám se přidávají dokonce celá města, v Litomyšli padají díky kelímkům tamní rekordy. Nicknacky šetří spotřebu odpadu na desítkách konferencí v Česku a na Slovensku a my se již čtvrtým rokem účastníme Nouvelle Prague. Místo odpočinku po velice nabité sezóně se Nicknack odívá do rockového hávu a vyráží na tour s kapelami, jako Kabát, Dymytry, či Horkýže slíže. Úspěšný megakoncert kapely Kryštof na Strahově a zakončení tour Divokého Billa dokazuje, že kelímky patří i do hal a stadionů odkud si je fanoušci odnášejí spolu s tričky a cd kapel.