O nás

Chceš změnit svět, začni u sebe. My jsme se rozhodli pro nicknack. To proto, že v něm vidíme prospěšnou věc. A nejsme sami. Dokázali jsme jím oslovit tisíce dalších.

Kontaktujte nás

Kdo stojí za Nicknackem

Historie Nicknacku

2017

Měníme vizuál produktové části webu a přidáváme nový produkt: kelímek o objemu 0,4L. Natáčíme novou reklamu. Rozhovor s Nicknackem je i ve Forbesu. Zvětšujeme sklady a rozšiřujeme tým mycího centra. Navazujeme spolupráci v Maďarsku nebo v Holandsku, z kelímků se pije i na festivalu Banát v rumunských horách. K zoologickým zahradám, fotbalovým týmům, či firmám se přidávají dokonce celá města, v Litomyšli padají díky kelímkům tamní rekordy. Nicknacky šetří spotřebu odpadu na desítkách konferencí v Česku a na Slovensku a my se již čtvrtým rokem účastníme Nouvelle Prague. Místo odpočinku po velice nabité sezóně se Nicknack odívá do rockového hávu a vyráží na tour s kapelami, jako Kabát, Dymytry, či Horkýže slíže. Úspěšný megakoncert kapely Kryštof na Strahově a zakončení tour Divokého Billa dokazuje, že kelímky patří i do hal a stadionů odkud si je fanoušci odnášejí spolu s tričky a cd kapel.

2016

Rozšiřujeme tým. Rozrůstá se naše kancelář a přibývá zaměstnanců. Výroba je ještě kvalitnější a ekologičtější díky novému japonskému lisostřiku. Spolupracujeme s předními festivaly v ČR a v zahraničí a k našim klientům přibývají další velké i malé pivovary. Objevujeme se na obrazovkách České televize v pořadu Gejzír dobrých nápadů a lidé se již přestávají ptát: „Co je to za kelímky? “. Tomu pomáhá i naše první videoreklama natočená na festivalu Pohoda.

2015

Nicknacky se používají na tour kapely Kryštof, díky čemuž jsme započali velice úspěšnou spolupráci s touto přední českou kapelou. Rozvíjíme své působení na Slovensku a v Polsku, ale nejen tam. Nicknacky se začínají používat i v jiných zemích a podobné novinky a fotky kelímků se mezi lidi šíří už i pomocí našeho Facebooku a Instagramu.

2014

Jedeme i na legendární slovenskou Pohodu. My osobně, nicknack služebně (v celkovém počtu 100 000 kusů). Vznikají ty nejkrásnější vratné kelímky pod sluncem. A radost dělají hlavně návštěvníkům ZOO Dvůr Králové. Vstupujeme do fáze nicknack 2.0 - začínáme používat novou technologii potisku IML.

2013

Nicknack slyší poprvé přípitek „Na zdrowie!“. To když do něj polská Kampania Piwowaská nalévá svoje Tyskie, Zubra nebo Lecha. Nárůstá počet klientů – zásobujeme sportovní stadiony, veletrhy, kluby nebo kina. Dostáváme další úřední dopis. Náš vratný kelímek s klipem uznává patentový úřad v ČR. Taky slavíme nový přírustek do rodiny - nicknack 0,3 l.

2012

Žhavíme stroje, vyrábíme ve velkém. Podáváme si ruku s Plzeňským prazdrojem, Colours of Ostrava, Hip hop kempem a švédským Rockstadt Falun. Získáváme si pozornost médií. Nejen to. Z Alicante nám přichází potvrzení, kde stojí „Nicknack byl zapsán jako nový užitný průmyslový vzor pro celou EU“.

2011

Pouštíme se do prototypu nicknacku s klipem na zavěšení. Zakládáme firmu H2D s. r. o. Náš výtvor ukazujeme na lokálních akcích u Brna. Líbí se - pořadatelům i jejich účastníkům.

2010

Navštěvujeme festivaly. Užíváme si hudbu. Brodíme se v moři jednorázových kelímků. Přemýšlíme, jak se jich zbavit. Přicházíme na myšlenku kelímky zálohovat. Hledáme inspiraci ve světě.

Nicknack pohledem novinářů

Top