O nás

Chceš změnit svět, začni u sebe. My jsme se rozhodli pro nicknack. To proto, že v něm vidíme prospěšnou věc. A nejsme sami. Dokázali jsme jím oslovit tisíce dalších.

Kontaktujte nás

Kdo stojí za Nicknackem

NickNack_team

Historie Nicknacku

2015

Redesignujeme web. Hledáme nicknacku další domov – oslovujeme aquaparky, vyrábíme limitované hokejové edice. A dál? O tom se dozvíš z našich novinek nebo Facebooku.

2014

Jedeme i na legendární slovenskou Pohodu. My osobně, nicknack služebně (v celkovém počtu 100 000 kusů). Vznikají ty nejkrásnější vratné kelímky pod sluncem. A radost dělají hlavně návštěvníkům ZOO Dvůr Králové. Vstupujeme do fáze nicknack 2.0 - začínáme používat novou technologii potisku IML.

2013

Nicknack slyší poprvé přípitek „Na zdrowie!“. To když do něj polská Kampania Piwowaská nalévá svoje Tyskie, Zubra nebo Lecha. Nárůstá počet klientů – zásobujeme sportovní stadiony, veletrhy, kluby nebo kina. Dostáváme další úřední dopis. Náš vratný kelímek s klipem uznává patentový úřad v ČR. Taky slavíme nový přírustek do rodiny - nicknack 0,3 l.

2012

Žhavíme stroje, vyrábíme ve velkém. Podáváme si ruku s Plzeňským prazdrojem, Colours of Ostrava, Hip hop kempem a švédským Rockstadt Falun. Získáváme si pozornost médií. Nejen to. Z Alicante nám přichází potvrzení, kde stojí „Nicknack byl zapsán jako nový užitný průmyslový vzor pro celou EU“.

2011

Pouštíme se do prototypu nicknacku s klipem na zavěšení. Zakládáme firmu H2D s. r. o. Náš výtvor ukazujeme na lokálních akcích u Brna. Líbí se - pořadatelům i jejich účastníkům.

2010

Navštěvujeme festivaly. Užíváme si hudbu. Brodíme se v moři jednorázových kelímků. Přemýšlíme, jak se jich zbavit. Přicházíme na myšlenku kelímky zálohovat. Hledáme inspiraci ve světě.

Nicknack pohledem novinářů

Top